انتشارات دیموند بلورین این کتاب را چاپ کرده است.
این کتاب استراتژیهای خلاقانه و برنامههای مبتنی بر تحقیق نویسنده، مهارتها و اصول مورد نیاز برای استفاده از شبکههای اجتماعی در پویشهای ارتباطی اقناعکننده را به شما میآموزد. این کتاب، تحقیقات تازهی علمی را با دستورالعملهای کاربردی و میدانی ترکیب میکند تا شما را برای مواجهه با چالشهای جهان واقع که در محل کارتان خواهید داشت را آماده کند. همچنین به بررسی اثرات تکنولوژی شبکههای اجتماعی، استراتژیها، عملکردها و ذهنیت استراتژیک میپردازد که مورد نیاز حرفهایهای شاغل در شبکههای اجتماعی امروز است. این کتاب با تمرکز روی فکر استراتژیک و آگاهی، ابزارهای مورد نیاز را در اختیار قرار میدهد، تا بتوانید خود را با بسترها و تکنولوژیهایی که شاید در آینده وارد میدان شود را وفق دهید. همچنین تمرکز گستردهای روی ارتباطات استراتژیک دارد و از روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، تا حمایت از سازمانهای غیرانتفاعی را در برمیگیرد.
این کتاب پایهی گستردهای از دانش را در اختیارتان میگذارد، که در هر مرحله از کار به درد میخورد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.