انتشارات دیموند بلورین این کتاب را چاپ کرده است.
کلید رسیدن به محیط کاری که در آن هماهنگی و اثرگذاری در بالاترین حد آن باشد، این نیست که مطمئن شوید تمامی کسانی که با آنها کار میکنید، نسخههایی عینی از شما هستند که هیچ مشکلی با شما یا دیگران نخواهند داشت. این رؤیا نمیتواند محقق شود، حتی اگر میتوانست رخ دهد با همکاری تیمی موفق میشد. در نقطهی مقابل، امروزه بیشتر ما با کسانی کار میکنیم که گاهی به نظر ما انسانهایی نادان، تنبل، خوابآلود و یا حسود میآیند، اما قرار است دوباره با آنها کار کنیم. بارها و بارها با آنها کار خواهیم کرد. چه بخواهید چه نخواهید، میزان زیادی از ساعاتی که بیدار هستیم را با کسانی میگذرانیم که با آنها کار میکنیم، کسانی که میتوانند روی اعصابمان بروند. در نتیجه اینکه یاد بگیریم چطور با کارمندان، همکاران و رؤسایی که سختگیر هستند به طور مؤثر تعامل داشته باشیم، برای موفقیت ما ضروری است. با این کتاب هرکس میتواند یاد بگیرد که چطور از قبل خود را برای موقعیتهای سختی که میتواند در مواجهه با این اشخاص بروز کند، آماده کرده و اجازه ندهد این موقعیتها بروز یا گسترش یابند.
ویژگیهای بسیار مفیدی در این کتاب کاربردی که استفاده از آن آسان است، قرار دارد که شامل موارد زیر هستند: ۳۰ رفتار، ویژگی و سناریوهای محل کار، در کنار عباراتی که برای هر کدام مؤثرترین هستند. مهارتهای ارتباط غیرکلامی تا بتوانید با استفاده از آنها از کلام خود پشتیبانی کنید. گفتگوهای نمونهای که نشان میدهند چطور تعیین و انتخاب عبارات میتواند باعث بهبود تعامل شود. یک فرایند پنج مرحلهای برای تبدیل تضاد و تناقض به راه حل. بخشهایی به نام چرا این مؤثر است، که توضیحاتی جزئی ارائه میکنند، موقعیتهای پر فشار که قطعاً امروز و فردا در محل کار بروز میکنند. اجازه نده اینها درون تو جای بگیرند و همه چیز را خراب کنند. به جای آن از عبارات سادهای استفاده کن تا کنترل را مجدد به دست بگیری و مسائل را حل کنی. وقتی این کار را بکنی، خودت، همکارانت و شرکتی که آنجا کار میکنی به بهترین نتیجه خواهید رسید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.